צפו • מרדף משטרתי משולב מהיבשה ומהאוויר אחרי גנבי טרקטורון

ישראל פריי No Comments on צפו • מרדף משטרתי משולב מהיבשה ומהאוויר אחרי גנבי טרקטורון
19:19
30.04.24
נתי קאליש No Comments on מזקני חסידי צאנז: הנגיד שנחבא אל הכלים הלך לעולמו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בליל יום שישי לפני כשבועיים התקבל דיווח במוקד המשטרה על גניבת טרקטורון מסוג "רייזר" בישוב נווה מבטח שבגזרת לכיש. כוחות רבים של משטרת ישראל החלו בסריקות אחר הטרקטורון הגנוב בסיוע המסוק המשטרתי של היחידה האווירית במשטרת ישראל ותוך שיתוף פעולה עם חברת האיתור של הרכב.

לאחר סריקות, הן על הקרקע והן מהאוויר, איתר צוות המסוק את הטרקטורון בעת שזה נגרר על ידי טרקטורון אחר בשדות הישובים הסמוכים. בשלב מסוים ככל הנראה מבינים החשודים כי המסוק המרחף מעל ראשם הינו המסוק של משטרת ישראל הם מתחילים להימלט מהמקום, שניים מתוכם נסים רגלית ואחד נוסף נמלט על גבי הטרקטורון הגורר.

צוות המסוק ממשיך במעקב אחר החשודים שנמלטו רגלית ומכווין לעברם את כוחות המשטרה הקרקעיים. שני החשודים נמלטים בין מבני הישובים הסמוכים עד אשר מסתתרים מתחת עץ גדול. השוטרים ולוחמי מג"ב שפעלו במקום, איתרו את אחד החשודים הנמלט וזה נעצר אך סריקות נרחבות אחר שאר החשודים לא העלו דבר.

החשוד תושב חורה יליד 94' הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ובחקירתו שמר על זכות השתיקה. מעצרו של החשוד הוארך במהלך תקופת מעצרו בבית המשפט, והיום, כאמור, יוגש באמצעות מחלק התביעות כתב אישום כנגדו.

צפו בתיעוד המרדף מהמסוק, באדיבות חטיבת דובר המשטרה – היחידה האווירית.



0 תגובות